Docsvault Doküman Yönetimi

 – Docsvault, kurumların dokümanlarını efektif şekilde yönetmelerini, yedeklemelerini ve ihtiyaç duyduklarında hızlı bir şekilde erişebilmelerini sağlayan doküman yönetim programıdır.

– Docsvault ile dijital ortama yedeklediğiniz belgeler, zaman, belge karmaşası ve iş gücü gibi birçok kaybın önüne geçer. Aynı zamanda size dilediğinizde erişebileceğiniz bir doküman arşivi sunar.
– Şirket içi tüm belgeleri paylaşmak ve düzenlemek istediğinizde de sizlere önemli ölçüde fayda sağlamaktadır. Kullanıcı arayüzü oldukça kullanışlı ve kolaydır. Docsvault sizlere yeni bir düzen getirmek yerine var olan düzeninizi koruyarak profesyonel bir platformda mevcut dataların kullanımını ve iş süreçlerinizin gelişmesine olanak tanır. 

Docsvault Doküman Yönetimi ve Arşivleme Yazılımı Özellikleri :

– Her yerden erişim
– Hızlı belge önizleme
– Web erişimi
– Dahili PDF düzenleyici
– Harici klasör izleme
– Otomatik iş akışı
– Görev takibi merkezi
– Uzak ofis erişimi
– Dijital imza
– Versiyon kontrolü
– MS Office Entegrasyonu
– Detaylı ve esnek belge profilleri
– Dahili ve toplu tarama arayüzü
– Otomatik e-posta arşivleme
– E-posta bildirimleri ve uyarıları
– Belge görev hatırlatmaları
– Barkod ve bölgesel OCR
– OCR ile tam metin arama
– Otomatik yedekleme ve geri yükleme
– Detaylı raporlama